Binnen

Prive zwemles

1 op 1, dus de volledige aandacht!

Bij de privélessen is er, zoals het woord privéles al zegt, sprake van een één op één (of maximaal één op twee) situatie tijdens de les. Één instructeur met één of maximaal twee leerlingen.

Een voordeel van een privéles is dat de leerling de onverdeelde aandacht van de instructeur krijgt. Feedback, terugkoppeling, en informatieoverdracht gaat heel direct en gericht. Dit heeft een positieve invloed op de snelheid van het leerproces.
Een nadeel van een privéles kan zijn dat een leerling niet van andere leerlingen kan leren, motorisch leren heeft niet maar één mogelijke ingang om het leerproces op gang te brengen.

Privéles is vooral geschikt voor zeer gemotiveerde leerlingen die er vaak heel bewust op gericht zijn het leerproces zo snel mogelijk te laten verlopen. Hierdoor zijn het ook vaak volwassen welke zich aanmelden voor privélessen. Dit kan zijn omdat ze nog (helemaal) niet kunnen zwemmen, het kan ook omdat één of meerdere slagen beter willen leren beheersen.

Daarnaast is een enkele privéles vaak heel geschikt om een specifiek probleem snel op te lossen zodat een leerling weer verder mee kan doen in de gewone lessen.

Tenslotte is privéles zeer geschikt voor bange leerlingen. Zij zijn in de regel zeer gefocust op de instructeur en zijn, in ieder geval in de beginfase, erg gebaat bij rust en voorspelbaarheid tijdens de les.

Privélessen worden alleen op afspraak gegeven. Hierbij is het wel belangrijk op te merken dat het belangrijk is om, indien een afgesproken les onverhoopt toch niet door kan gaan, op tijd (minimaal 24 uur van tevoren) af te melden. Bij een te late afmelden zal de betreffende les gewoon in rekening gebracht worden.

Wat heb je nodig?

  • Zwemkleding
  • Handdoek

Tarieven

Inschrijfgeld zwemles
21,20
Privé zwemles 1 persoon 1x
42,50
Magneetkaart (bij eerste keer aankoop zwemleskaart)
6,00
Diplomazwemmen
24,00
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.